4 IUNIE 2024 • JW MARRIOTT HOTEL
4 IUNIE 2024 • BUCURESTI HOTEL JW Marriott
Participare

Program 2023

Pagina este in curs de actualizare. Vei gasi aici specialistii acestei editii si temele abordate. Intre timp, te invitam descoperi agenda din 2023. Ramai alaturi de noi pe pagina de Facebook.
08.00 - 08.45 - PRIMIREA PARTICIPANTILOR
09.00 - 11.00 - SESIUNEA 1
Spicing Up the Business Landscape: How Creativity Adds Flavor to Brand Differentiation
Hidden Faces of Advertising: Consumer Behaviour While Your Ad Dances In Front of Him
Vorbim adesea despre impactul publicitatii asupra publicului, dar de cate ori am ascultat publicul spunandu-ne cum reactioneaza de fapt cand vede reclama noastra. Si mai ales cum actioneaza apoi. O prezentare bazata pe un studiu realizat in exclusivitate pentru eveniment, ce isi doreste sa ne capteze atentia de la inceputul conferintei.

Traian Nastase

MANAGING PARTNER
ISENSE SOLUTIONS

Nurturing the Power of Arts in Brand Marketing and Digital Communication
O prezentare ca un manifest adresat profesionistilor din marketing, pentru a le reaminti importanta artei si necesitatea alocarii resurselor in acest domeniu. Inspirandu-ne din reusitele notabile ale unor brandurilor cunoscute, ne dorim sa construim impreuna o lume in care arta si marketingul se intalnesc intr-o simbioza inovatoare, transformand campaniile in opere de arta.

Sinziana Stoicescu

DIGITAL CHANNELS SENIOR MANAGER
BAT ROMANIA

Ce sa NU faci ca ideile mici sa ramana mici
Cum sa creezi evenimente de impact care strang comunitati puternice si in acelasi timp sa construiesti legaturi pe termen lung cu brandurile. O discutie despre unele dintre cele mai mari evenimente din Romania si implicarea companiilor.

Anca Ungureanu

MARKETING & COMMUNICATION DIRECTOR
UNICREDIT BANK

Andrei Bortun

CEO
THE INSTITUTE

Avi Cicirean

FOUNDER
BRAND MINDS

From Insights to Innovations: Personal Lessons in Brand Inspiration and Innovation
O discutie libera si deschisa ca un podcast pe scena unei conferinte. O intalnire intre doi oameni cu experienta in comunicare, media si marketing asa cum rar vedem la microfonul conferintelor de astazi. Un moment plin de inspiratie, know-how si experiente personale.

Alexandra Olaru

Director Legal & External Affairs
Vodafone Romania

Andi Moisescu

TV PERSONALITY

Cristian Manafu (Moderator)

ORGANIZER

11.00 - 11.30 - Pauza de Cafea
11.30 - 13.00 - SESIUNEA 2
Cooking Up Great Ads: An Engaging Journey into the Power of Creativity in Advertising
Patru oameni de creatie si unul de strategie urca pe scena conferintei pentru o sesiune intensa, dar relaxata, in care se impartasesc idei, se gasesc solutii si mai ales se vorbeste despre creativitate in advertising. O dezbatere constructiva despre prezentul si viitorul publicitatii in Romania.

Miruna Dumitrescu

GROUP CREATIVE DIRECTOR
PUBLICIS ROMANIA

Mihai Gongu

Executive Creative Director SEE
Cheil Worldwide

Andreea Ghenoiu

CREATIVE PARTNER
JAM SESSION

Silviu Antohe

Executive Creative Director
MullenLowe

Stefan Chiritescu (Moderator)

Chief Strategy Officer
McCann Worldgroup

13.00 - 14.00 - Pauza de Pranz
14.00 - 16.00 - SESIUNEA 3
Mixing the Perfect Cocktail: Blending Creative Ideas, Advertising Strategies, Consumer Expectations and Brand Trends for Marketing Success
Nimeni nu te place!
Prezentarea cauta sa explice motivul pentru care uneori (credem ca) publicul se opune ideii de a face publicitate buna si creativa. Va analiza schimbarile din industria advertising-ului pentru a intelege de ce exista aceasta senzatie de opozitie atunci cand incercam sa dezvoltam campanii publicitare captivante si cu impact pozitiv.

Raul Gheba

CREATIVE DIRECTOR

Alex Cotet

WRITER & DIRECTOR

You Can’t Make It Big Without an Idea
O prezentare care va vorbi despre advertising-ul ca un ‘cabinet de curiozitati’ al vremurilor, despre ‘starea vremii’ in marketing, despre nostalgii in comunicare, despre arta si opulenta, despre ‘cataclisme’ in brand management si alte diversitati cu care ne bucuram si ne amaram zilele. Nu, nu este nimic fatalist, este doar advertising-ul la zi.

Andreea Lupu

Strategy & Innovation Director
STARCOM

Revolutiune & Reactiune: O scurta istorie a meseriei noastre: 1998-2023
Aparitia canalelor si platformelor digitale a parut o binecuvantare. Insa modul in care a fost promovat digitalul - antagonic, nu complementar, idealízat si ideologizat - a dus la o fundatura in brandbuilding si a erodat eficacitatea advertisingului. Din fericire, capata acum masa critica “reactiunea”: studiile care arata limpede ca nu tot ce zboara se mananca, si care explica cum functioneaza de fapt lucrurile.

Serban Alexandrescu

Creative Director
Headvertising

Awakening Self: What are the Trends Reshaping Romanian Consumer Today
Cel mai recent Hunter Report, ajuns deja la a sasea editie, este un instrument puternic care ne permite sa obtinem informatii despre oameni in loc sa ne concentram doar pe consumatori. Rezultatele studiului ne arata schimbarile in modul in care oamenii gandesc si simt la un nivel mai profund, in loc sa observe doar ceea ce fac diferit.

Camelia Petrescu

ASSOCIATE DIRECTOR
UNLOCK RESEARCH

Crafting the Demand and Pricing Power of Brands to Weather Any Storm
Desi inteleptii spun ca singura constanta in viata este schimbarea, ritmul amplificat al schimbarilor din ultimii ani poate semana a furtuna. Brandurile sunt prinse in vartej daca nu interpreteaza corect semnalele de la consumatori. Impreuna, vom vedea care sunt acele aspecte care fac ca oamenii sa isi doreasca sa cumpere o marca – dincolo de pretul redus – si ce anume ii face sa plateasca mai mult, cu exemplificari din cateva categorii din Romania.

Andra Constantinescu

SENIOR ACCOUNT DIRECTOR
KANTAR

Cristian China-Birta (Moderator)

CO-FOUNDER
KOOPERATIVA 2.0

  • Hosting by Host-Age.ro